Thursday, August 21, 2008

The TRUE Us

Banyak orang mengenal Riko sebagai sosok pewarta. Dan gw sebagai istri riko yang dikenal galak tetapi istri yang baik... (hihihihihi... Haleluya..!)
Banyak yang mikir kita suci, padahal setiap hari boro-boro suci... masih berusaha untuk melangkah dari kedosaan dan kelemahan kita.
Cuma rahmat Tuhan yang bisa bikin kita kayak gini.

Yahhh... Rahmat Tuhan yang bisa bikin kita tampil bicara di depan umum, atau mungkin juga bisa bikin kita gila kaya foto-foto di bawah ini.
What a fun marriage we have! jarang-jarang ada suami yang mau diajak gila dan ngga tahu malu hehehe... We are Ariefano's!




2 comments:

galleryfang said...

:) you both inspire me

galleryfang said...

you both inspire me alot :)

Quotes by Women who inspire my life.

"My philosophy is that not only are you responsible for your life, but doing the best at this moment puts you in the best place for the next moment." (by Oprah Winfrey)

"Hidup benar di hadapan Tuhan. Percayalah... apa yang kau buat pasti berhasil!"
(by my mom)


"Spread love everywhere you go: first of all in your own house. Give love to your children, to your wife or husband, to a next door neighbor. Let no one ever come to you without leaving better and happier. Be the living expression of God's kindness; kindness in your face, kindness in your eyes, kindness in your smile, kindness in your warm greeting."
(by Mother Teresa)