Monday, February 26, 2007

my heart singing...

Saat teringat perasaan cinta itu
Rasanya hati ini menderu

Saat membaca kembali tulisan cinta lewat sahabat
Seakan hati ini melumat

Tapi kadang rasa itu tidak lagi nyata
Semua seakan menjadi maya
Dan saat itu… rasanya hati ini lelah berkelana

Jauh dalam lubuk hati yang terdalam, aku tahu Bahwa cintaNya tinggal tetap
Jauh dalam relung hatiku, aku tahu Kadang aku yang meninggalkanNya meratap
Karena Ia selalu setia dan aku seringkali pergi dariNya

Jika boleh aku berucap,
Aaahhh… rasanya tidak ada kata yang dapat terucap Oleh kesetiaan dan cintaNya

Bila debu ini memegahkan diri
Rasanya tak layak aku dipandang Oleh kasihNya yang membuat debu ini ada

Yes, through everything in my life…
HE is my one and all HE is my strength and my hope, my love and my Prince
The only Prince who save me from my prison of sins

With HIM I can fly like eagle, through every battle in my life.
With this present of my womanhood, I love him more each day…
Praising Him for what I am, and Thank Him for who I am…

-lia b.ariefano-

No comments:

Quotes by Women who inspire my life.

"My philosophy is that not only are you responsible for your life, but doing the best at this moment puts you in the best place for the next moment." (by Oprah Winfrey)

"Hidup benar di hadapan Tuhan. Percayalah... apa yang kau buat pasti berhasil!"
(by my mom)


"Spread love everywhere you go: first of all in your own house. Give love to your children, to your wife or husband, to a next door neighbor. Let no one ever come to you without leaving better and happier. Be the living expression of God's kindness; kindness in your face, kindness in your eyes, kindness in your smile, kindness in your warm greeting."
(by Mother Teresa)